ICDQ participa en la XII Jornada ACES

El passat 13 de juny, ICDQ va assistir a la XII Jornada ACES centrada en l’experiència del pacient com a eix dels canvis en el sector sociosanitari.

Les organitzacions sanitàries tenen com a objectiu principal oferir valor i aportar solucions als problemes de salut dels seus clients.

Davant aquesta demanda, entra en joc el factor emocional de com els i les pacients se senten quan són atesos a l’hospital o consulta, on la seva valoració més exacta es basa en la seva experiència.

Durant aquesta jornada, Enric Nebot, Director d’Expansió en ICDQ, ha presentat la certificació d’experiència del pacient d’ACES (Associació Catalana d’Entitats de la Salut). Aquesta és una potent eina de transformació que garanteix la millora de l’atenció assistencial, una millor qualitat de vida dels pacients i ajuda a millorar l’eficiència organitzativa.

 

experiencia del paciente, experiencia del pacient,  patient experience, aces

Un pacient que se sent ben atès tindrà un procés de curació i d’adherència al tractament molt més eficaç i, a més, es convertirà de manera natural en un prescriptor per a altres pacients.

La implantació d’aquesta mena de programes afavoreix una cultura organitzativa que situa al pacient en el centre del procés i que té una positiva repercussió en els resultats, no només en l’àmbit mèdic, sinó també econòmic i de prestigi.

Des d’ICDQ advoquem per posar als pacients al centre de qualsevol decisió estratègica, som persones al servei de persones, ajudant no només a saber què volen, sinó també a prendre mesures per a adaptar-se a les necessitats reals de l’organització.