ISO 37002 – Sistema de Gestió del canal de Denúncies

Què és? La norma ISO 37002:2021 Sistemes de gestió de la denúncia d’irregularitats — Directrius aporta una orientació a com implementar el sistema de gestió del canal de denúncies i…

Què és?

La norma ISO 37002:2021 Sistemes de gestió de la denúncia d’irregularitats — Directrius aporta una orientació a com implementar el sistema de gestió del canal de denúncies i els seus processos relacionats.

A qui va dirigit?

Organitzacions de qualsevol índole i grandària que desitgin establir un canal de denúncies i uns processos relacionats conforme a estàndards internacionals que assegurin el seu alineament amb altres estàndards de gestió empresarial aplicats en l’organització.

Beneficis davant el mercat

Transparència i assegurament del compliment en les organitzacions amb canals de denúncia i processos relacionats degudament implementats.

Beneficis davant els clients

Fiabilitat i compliance.

Beneficis per la gestió de l’organització

Assegurar la gestió del canal de denúncies i els seus processos relacionats són conformes als requisits legals i estan alineats als seus procediments i models de gestió de l’organització, evitant contradiccions i/o duplicitats.

A ICDQ, entenem que cada organització és única, amb necessitats i objectius diferents. Per això, ens esforcem per oferir solucions de certificació personalitzades i escalables que s'ajustin perfectament als teus requisits. Ja sigui local o global, estem preparats per a acompanyar-te en el teu camí. No importa quin sigui el teu desafiament, som aquí per a adaptar-nos a tu. Parlem de les teves necessitats avui mateix!