Què és? Els Estàndards GRI del Global reporting Initiative, estan desenvolupats per a informar el públic general d’una de les millors pràctiques internacionals d’impactes econòmics, ambientals i socials. La presentació…
Què és?
Els Estàndards GRI del Global reporting Initiative, estan desenvolupats per a informar el públic general d’una de les millors pràctiques internacionals d’impactes econòmics, ambientals i socials. La presentació de memòries i informes de sostenibilitat a partir d’aquests Estàndards proporciona informació sobre les contribucions positives o negatives de les organitzacions al desenvolupament sostenible. Aquesta informació per a una clara transparència i conducta de les organitzacions hauria de ser verificada per tercera part independent com una avaluació de la conformitat. De manera que es garanteixi davant el consumidor i clients la fiabilitat de la informació i el rendiment verificat d’aquesta.
A qui va dirigit?
Compta amb potencial d’aprofitament tant per a pimes com per a grans empreses o multinacionals. Qualsevol mena d’organització que desitgi avaluar el seu estat, reportar indicadors de comportament en sostenibilitat o també denominades ESG (Sigles en anglès de Environment, Social & Governance).
Beneficis davant el mercat
Aporta, quan aquests informes i/o memòries estan verificades externament per entitats sense conflicte d’interès, una clara visió dels compromisos, accions i rendiment d’una organització en aquestes àrees de sostenibilitat (ESG). Actualment, les organitzacions amb major rendiment en sostenibilitat i transparència en les ESG són més cotitzades i són de major atractiu per a captar talent. Conflicte d’interès s’entén quan existeix un interès laboral, personal, professional, familiar o de negocis de la persona i/o empresa sota la qual s’actua i que pugui afectar l’acompliment imparcial, objectiu de l’actuació d’avaluació. Això hagués d’incloure activitats que secundin o ajudin les organitzacions a implementar les mesures o elaborar les memòries, formar al seu personal o subministrar serveis d’una altra índole a l’organització dels quals es reporten indicadors.
Beneficis davant els clients
Transparència, fiabilitat de la informació, confiança. Responsabilitat de l’organització.
Beneficis per la gestió de l’organització
Millora de la seva reputació, millora del seu rendiment i resultats, captació de talent, accés a nous mercats.
A ICDQ, entenem que cada organització és única, amb necessitats i objectius diferents. Per això, ens esforcem per oferir solucions de certificació personalitzades i escalables que s'ajustin perfectament als teus requisits. Ja sigui local o global, estem preparats per a acompanyar-te en el teu camí. No importa quin sigui el teu desafiament, som aquí per a adaptar-nos a tu. Parlem de les teves necessitats avui mateix!